13. května 2013

Spotřeba za březen a duben, zase pozdě

Ale když už to mám nafocený, však to znáte.

1. PLNÁ BALENÍ


1. Meruňkový šampon od Anatomicas - prostě šampon. Ale čuchám velkou Anatomicals blogománii, když to teď bylo v boxech a má to tááák vtipný textíky na obalech. To abych fofrem zrecenzovala ty ostatní věci, co od nich mám, dokud jsem ještě hipster.

2. Sprcháč Palmolive Black orchid - taky zbožňujete sprcháče Palmolive a o to víc, když je mají v Rossmanovi za 30,-? Oukej, zrovna vůně Black orchid mezi těma levnýma není... ale ta vůně! Ta vůně je božská. Až jsem se sháněla i po parfému, co by voněl podobně. Nenašla jsem.

3. Sprcháč Dermacol Belgická čokoláda a pomeranč - čokopiškoty, čokopiškoty, čokopiškoty! Škoda, že jen ve sprše. Příště dlabu na sprcháče a jdu rovnou do tělového mlíka. 

4. Tělové máslo NEVO - no, nevonělo mi. Mléko a med si teda představuju jinak. Jinak to ale bylo nejlepší máslo, co jsem kdy měla; rychle se vsáklo, hydratovalo a na kůži jakoby zpudrovatělo, takže se pokožka nelepila. Ale za sedm stovek? Hahaha... tak to už ani není drzost. To je prostě směšný.

5. Pleťová voda od Ryoru - recenze byla zde. Byla to fajn pleťovka... někdy ji možná zvopakuju. Teď ale ne. 

6. Antibakteriální gel Balea - v zimě jsem ho moc nepoužívala a teď koukám, že mezitím nějak zvodovatěl. Do koše. Jinak s ním ale nemám problém. Na to, jak o něm čtu hlavně negativa... Nemám s ním problém. Je to prostě gel na ruce, asi tak minutu a půl smrdí a lepí, a to prostě přežiju. Je levnej a já jsem lakomá platit víc za tak nudný věci, jako  je antibakteriální gel

7. Dvojice podlaků od Essence - ten bílý se dal jako první na zpevnění a růžový pak na vyhlazení. Nebo naopak? No, to je jedno... každopádně byly super, dokázaly vyhladit třeba i do půlky nehtu odloupnutou roztřepenou část. Akorát dva podlaky jsou vrstva navíc a to už mě štvalo. A taky rychle vysychaly a zhruba od dvou třetin lahvičky už byly nepoužitelné. Nic moc. 

8. Nadlak a podlak od Etude house - ty si naopak nemůžu vynachválit. Nehty mi s nimi vydržely tak 5 dní a každý z nich stál asi dolar. Nevysychaly a mohla jsem je dopoužívat až do konce. Jenom se člověk musí smířit s tím, že asijské laky trošku víc páchnou, ale já už jsem si tak nějak zvykla, že mi to ani nepřijde. 

9. Nadlak od Essence - co k tomu říct. Nadlakoval. Ale taky zhoustnul a vyschnul od třetiny lahvičky. Takže nic moc.

10. Matný nadlak od Miss Sporty - Miss Sporty nesnáším, ale na vyzkoušení, jak vám bude matný topcoat slušet je to dobrý. 

11. Odlakovač Ebelin - odlakuje. Taky vám tenhle článek začíná připadat už trošku nudnej? 

12. Krém na ruce Balea - zase, blogeríny ho nesnášej, já si ho příští zimu koupím zas. Do kapsy. 

13. Řasenka Missha - moje nejoblíbenější řasenka a juchavou recenzi na ni najdete zde. Už byla pořádně vyschlá, ale ještě jsem ji párkrát použila nadoma, takže oficiálně vyhazuji až v březnu. Ale zopáknu vám to: přirozeně zvýrazní řasy (žádný vějíře), ale nedrolí se, nemaže se, zvládne s vámi i odpolední schrupnutí a propařenou noc. Jde velmi snadno odlíčit. Je to jeden z mála produktů, za kterých bych dala ruku do ohně.

14. Historická rtěnka od Oriflame - totálně historická, koupila jsem si ji v prváku na střední jako snad svou první rtěnku a kosmetický kousek vůbec. (Já jako malá se nesměla moc šminkovat.) Tajně, samozřejmě. To bylo vzrůšo. Takže mi vydržela deset let a nezkazila se. Asi osud? A já ji stejně vyhodila do odpadkáče. Jen aby na mě teď šminkový bůh neposlal nějakou pohromu...


2. VĚTŠÍ VZORKY


1. Arganový olej od z.one concept - a věčný zdroj dotazů, jestli nejsem tak trochu alkáč, když nosím v kosmetické tašce Becherovku. Recenzi na něj najdete zde. Byl velice dobrý, ale znovu si ho nekoupím, popravdě teď mám olejíček od Gliss Kuru a nevidím rozdíl.

2. Clarity krém od Fleur de Santé - byl z boxu, takže ho jistě znáte. Mile mě překvapil, nezanášel mi póry, nemastil a hezky rozjasňoval, ale na celé balení to nevidím, taková bomba tob zase nebyla.

3. Mandlové tělové mléko od Yves Rocher - dárek k nákupu. Nádherně vonělo, s hydratací to bylo horší a hlavně mě rozčílilo, že v 30 ml tubičce bylo tak 10 ml, zbytek vzduch. Jako, Yves Rocher mě začíná pěkně s*át, navíc jsem koukala na zahraniční stránky (francouzské a anglické), ceny tak o třetinu levnější, brutální akce, mnohem rozmanitější zboží (např. toaletky Un matin au jardin ve 20 ml balení za 5 euro), jako dárek k nákupu automaticky parfém... no, mám pocit, že nás východoevropany českej Rocher pěkně škube. 

4. Tekutá tvářenka Alverde - stará jak svět, asi tři roky prošlá a skoro jsem ji nepoužívala. Ale nádherně voněla. 

5. Medové lotion a essence od Skin foodu - jak už jsem psala minulý měsíc u lahviček od Etude house, vůbec nevím, na co to bylo a jak se to mělo použít. Já to používala na čištění a čistilo to docela slušně. 


3. PYTLÍKY


1. Botocel od Dermacolu - na mé pleti katastrofa. Mastilo to, ucpávalo póry, špatně se to vsakovalo a leskla jsem se po tom jako sele. 

2. Uhelný čistící pásek od Nesury - jako... jo. Vytáhlo to trochu svinstva. Rozhodně víc než Volcanic clay od Face shopu. Ani tak to ale nebyl žádnej zázrak. Kdyby někoho zajímal návod k použití: pořádně namočit nos, přilepit pásku, počkat až úplně ztvrdne a odloupnout. Důležité je mít pořádně namočený ten nos.

3. Sada Matriciane od Biodermy - krémy neposoudím, to sérum se mi docela líbilo, možná si ho někdy i koupím, až mě zase přepadne hysterie, že bych měla s těma svýma nosoretkama něco dělat. Ale bude to spíš jen pro dobrý pocit, než že by to výrazně pomohlo. 

6 komentářů:

Osamělá cyklistka řekl(a)...

Jj, YR je v zahraničí levnější (a dárky dostanu k objednávce vždycky dva). Tu cenu, co za něj chtějí v ČR, bych neplatila.

Unknown řekl(a)...

Škoda, že třeba z Francie neposílají do zahraničí, při těch jejich cenách bych se to vyplatilo i za vysoké poštovné :/ Já si teď u Rochera koupila ten jejich novej Neroli a šeříkovou toaletku, nějak jsem před pár týdny zjihla, když všude kvetly šeříky, a přišlo na mě jaro, ale teď už tam zas dlouho nepáchnu :/

Biancaprincipessa řekl(a)...

fuha riadne vela sa ti podarilo minut! klobuk dole!

Inak pozyvam ta k sebe na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

KS řekl(a)...

Ty sprcháče od Dermacolu jsou mé oblíbené! Mejradši mám ty ovocné, belgická čokoláda mi až tak nesedla... Ale líbí se mi, že mají fakt silnou vůni. :D což pro někoho asi může být i nevýhoda...:/

Saja Frey řekl(a)...

Dermacol sprcháče mám veľmi rada a to antibakteriálne mydlo používam aj ja:)

Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

MONNIKA řekl(a)...

Teda, super spotřeba :)

Okomentovat