6. listopadu 2012

Sweet honey sugar

Protože mi došel předchozí peeling, rozhodla jsem se pro nový zabrousit do korejských vln. Volba padla na Sweet honey sugar od Skin79, byť se v některých recenzích psalo, že je trošku hrubý, jenže já když něco moc chci, tak si prostě nedám říct. 


Krabička ze všech stran. Kliknutím zvětšíte a můžete si počíst o použití, složení a co nám peeling slibuje.




Po otevření sympatické krabičky se objeví cukrovitá pasta, která nádherně karamelově voní. Vypadá to přesně tak, jak se to jmenuje: hnědý cukr s medem. V krabičce je přibalená naběračka ve tvaru notičky, abychom se v kelímku nemusely hrabat rukama. Mně osobně to nevadí, ale vím, že někomu ano. Na jedno použití bohatě stačí jedno nabrání špachtličkou. Také je báječně slaďoučký, ne, že bych ho jedla, ale občas s ním přejedu i rty a vážně chutná jako karamel :).

Jak už jsem psala výše, často se dočtete varování, že je peeling hrubý. Kašlala jsem na to, protože mám hrubší peelingy ráda, aspoň mám pocit, že něco dělají. Tenhle je ale fakt hrubý. Zpočátku opravdu silně dře, ale zhruba po dvaceti sekundách (nestopovala jsem to přesně) se zrníčka cukru rozpustí a už to není tak hrozné, ke konci se už masírujete jenom medovou hmotou, ale ten začátek vážně není nic příjemného. Pokud si v peelingovém sebemrskačství libujete, tak prosím, ale opravdu bych ho nedoporučovala slečnám s citlivou nebo jemnou pletí.

Další věc, která mi trochu vadí, je jeho ulepenost. No, není to ani tak vina produktu jako moje, koupím si medový peeling a pak se divím, že je ulepený. Přiznám se, že při koupi mě to ani nenapadlo a to, že nemám moc ráda medovitou hmotu na obličeji jsem zjistila až při použití. Nikdy jsem podobný kosmetický produkt neměla a teď vím, že asi ani nebudu. 

Na výsledky si stěžovat nemůžu. Pleť je krásně obroušená a hebká, trochu ale pne a je potřeba ji namazat nebo dát masku. Zarudlá místa jsem nepozorovala, ale věřím, že na citlivé pleti by mohl nadělat slušnou paseku. Peelingovou práci odvádí dobře a kromě pnutí na mě má jen pozitivní účinky. Podle údajů na krabičce by se měl používat 2-3x týdně, to mi ale při jeho hrubosti přijde moc, maximálně jednou týdně stačí víc než dost. Tímhle tempem mi asi vydrží věky :).

Abych to shrnula: pokud snášíte/máte rády hrubší cukrové peelingy a nevadí vám lepkavé věci na obličeji, klidně si ho kupte. Já ho samozřejmě dodělám, ale další si rozhodně kupovat nebudu, tenhle peeling není pro mě.




5 komentářů:

tuttobene řekl(a)...

Jo, můj problém by byl, že bych ho víc olizovala než obrušovala :) Napadá mě, žepokud je na pleť příliš drsný, tak by ho v klidu použila jako tělový.

Anonymní řekl(a)...

To je super nápad, občas ho tak začnu používat, aspoň se s ním nebudu trápit rok :). Jenom si připadám lehce tupě, že mě to nenapadlo samotnou :D

Markéta řekl(a)...

Vypadá skutečně dobře

Mila de Illusoire řekl(a)...

Jeden takový hrubší peeling jsem měla a na obličej mi dost vadil, tak ho používám jako tělový peeling:)

Dejnicka řekl(a)...

Tak jsem ho zrovna objednala, máš mě na svědomí:-D

Okomentovat