20. října 2012

Dermacol rádoby BB cream

Nakonec jsem neodolala. Naštěstí jen ve vzorku, jinak bych se do hlavy tloukla pokaždé, když bych si na něj vzpomněla. Jak úvod předestírá, recenze na BB cream od Dermacolu nebude příznivá.


Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet, jestli jsou ty "evropské" BB krémy opravdu tak špatné, jak se říká. Proto mě moc potěšilo, když jsem v DM našla vzorečky (imho jediný dobrý krok, který ohledně tohoto krému Dermacol udělal). Neměli už sice odstín light, ale protože jsem se právě vrátila z dovolené, kde jsem lehce ztmavla, řekla jsem si, že natural by se taky mohl hodit. Nesedl mi sice úplně (běžně si kupuju ty nejsvětlejší make upy), ale barva je to poslední, co mi na tomhle výrobku vadilo. 



Vezmu to popořadě:
1. Konzistence je na můj vkus tekutější, ale to je síla zvyku, přežila bych to.
2. Roztírá se opravdu špatně a ještě hůře se vsakuje do pleti. Jsem zvyklá, že normální BB mám za pět sekund dokonale vstřebaný do pleti, tenhle jsem po sobě matlala snad minutu a pořád se netvářil, že by se konečně chystal usadit.
3. Mastí; mám smíšenou pleť a jsem zvyklá, že se po BB krémech chvíli lesknu, ale vždycky se do pěti minut usadily a nádherně zmatněly, že bych ani nemusela používat pudr. S Dermacolem se cítím zmaštěně pořád, lesknu se jako plešatej chlap :/. Na letáku sice slibujou rozzáření, já si ale rozzáření představuju jinak než mastnej lesk.
4. Nekryje! A to prosím ani trochu. Nechci po BB krémech, aby mi zamaskovaly pupeny, ale aspoň póry bych zakrýt prosila. Dermacol nejen, že je nezakryl, dokonce je zvýraznil! Zalezl do pórů, zvýraznil co mohl, prokoukly i nedokonalosti, o kterých jsem ani nevěděla, že je mám. A chloupky v obličeji! Ježíši, málem jsem se sama sebe vylekala.
5. Flekatí. Ze všech makeupů, co jsem kdy vyzkoušela, mi mapy udělal jen pěnový od Essence a pak tohle. Nebýt Dermacolu BB krému, už ani nevím, jak taková makeupová mapa na ksichtě vypadá.
6. Jo, a taky divně páchne. Zápach je téměř neznatelný, pravděpodobně si ho ani nevšimne, ale když jsem si vytlačila krém z pytlíčku na ruku a začenichala, zaznamenala jsem fakt divnej závan... něco jako nakládaná zelenina? 

Výdrž hodnotit nemůžu, protože jsem to s ním vydržela asi hodinu a šla se umýt. Celou dobu jsem se nemohla soustředit na nic jiného než na to, že mám nějakou špínu na ksichtě. Fakt chci vidět, jak zrovna tohle nosí Taťána Kuchařová.

Nejvíc ze všeho mě sejří ta hláška, že "konečně pravý BB cream". Nechci být za korejského nácka, který nic jiného než Koreu neuznává, naopak bych ráda viděla pořádný BB cream i v našich drogerkách, ale tohle prostě nejde jinak. Dermacol BB cream (ač mám jinak tu značku ráda) bych nedoporučila ani jako obyčejnej tónovák. Netvrdím, že pár lidem nemůže vyhovovat, ale asi budete spíš v menšině. 

Ještě bych ráda dodala, že za dvě stovky (teď je ve slevě, bůhví, kolik stojí normálně) můžete mít opravdový kvalitní BB cream z Koreji. I s poštovným. Jen to chce nebýt líný, založit si paypal a naučit se nakupovat na internetu. A hlavně, nevrážet prachy do nekvalitních šmejdů, když za stejnou cenu se dají v zahraničí pořídit parádní věci, se kterými tu navíc budete za hvězdy, protože je málokdo má. 



0 komentářů:

Okomentovat