22. srpna 2012

Lettuce and cucumber water jelly cream



Asijskou kosmetiku mám ráda. Většina produktů, které jsem prozatím vyzkoušela, mi sice z reálného hlediska nepřišla výrazně lepší než kosmetika, která se dá koupit u nás, ale má to takový nádech něčeho exotického, co nemá každý, že si po použití takového výrobků připadám mnohem krásnější. Placebo efekt jak hrom. Dneska se tedy podíváme na zoubek korejskému zázraku s názvem Lettuce and cucumber water jelly cream. 


Příznivé účinky okurky na pleť snad nemusím rozebírat. Čistí, hydratují, zklidňují... trošku se divím, že okurkových krémů a patlátek nepotkávám v obchodech víc. Korejci jí využili a zkombinovali se salátem, takže tenhle krém je prostě zeleninová bomba. Tedy, není to tak úplně krém. Jak název napovídá, jde o lehounký gel, ideální na léto. Slibuje intenzivní hydrataci a osvěžení a já musím uznat, že tenhle účel plní dobře. Používám ho ráno a večer a nemůžu si stěžovat. Pleť je po použití opravdu příjemně naducaná a přijde mi i projasněnější. Kromě toho mívám i příjemný pocit čistoty - mám mastnější pleť a po lecčems se lesknu jako prasátko. U tohohle gelu se mi to nestává, pleť zůstane na pár hodin pěkně matná (samozřejmě záleží na počasí, když je venku 35 stupňů, lesknu se během pěti minut, krém nekrém). Dá se použít i pod makeup. 
Konzistentně je to takový lehký gel, dobře se roztírá a rychle se do pleti vsakuje. I v případě, že si dáte větší dávku, se za chviličku vsákne a pleť je příjemně sametová a matná. 
Co by některým mohlo vadit, je parfemace. Krém voní lehce, ale docela specificky (avšak jen v krabičce, když si ho namažete, tak ho ze sebe necítíte) po okurkách (nebo tak, jak si chemici a výrobci krémů myslí, že by okurky vonět měly). Nejde tedy o variaci klasické krémové parfemace, ale mně osobně je to příjemné, takže z mé strany si není nač stěžovat. Jen varuju :)


A teď obal. Ten mi udělal obzvláštní radost, takže mu věnuju samostatný odstavec. Krém je k dostání v bytelném skleněném kelímku, který bych neradila pouštět na zem, jinak vám z něj zbyde pár střepů, ale vypadá opravdu efektně. Příjemná zelenkavá barva a papírová nálepka na víčku v kombinaci s tím sklem vzbuzují dojem, že jde o něco luxusního, i když nejde. Na poličce v koupelně rozhodně neudělá ostudu. 


Lettuce and cucumber water jelly cream se dá pořídit na ebayi za nějakých 15 dolarů za 50 ml i s poštovným, což je podle mě rozumná cena. Jde o jeden produkt z řady, která obsahuje ještě toner, pleťovou vodu a bůhví, co ještě. Pokud si pořídíte celou řadu, účinky zřejmě budou viditelnější, ale já si vystačím s krémem. Používám ho celé léto a ještě mi na nějakou dobu vystačí, jsem teprve v půlce a to se s ním vcelku pravidelně mažu ránu a večer (výjimečně použiju něco jiného). 
Co k tomu dodat, není to žádný zázrak, po kterém budete přes noc o sto procent krásnější, ale plní, co slibuje, hydratuje, je příjemný, dá vám pocit, že vlastníte něco exotického, co neuvidíte v koupelnách všech svých kamarádek, a navíc je za rozumnou cenu. Já už si ho podruhé zřejmě nekoupím, protože se zaprvé blíží zima, kdy budu potřebovat něco hutnějšího, a zadruhé chci od Skin foodu a jiných značek vyzkoušet i další produkty. 
S  Lettuce and cucumber water jelly cream jsem ale velice spokojená a jako letní alternativu ke klasickým krémům rozhodně doporučuju.  



1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Jéé, to vypadá dobře :) A obal je nádherný :)

Okomentovat